WAJIB Menentang DAP Untuk Selamatkan Melayu Islam Dari Serangan Kristian


Oleh rmf

download (1)

Israel sudah bertapak di Singapura, kini agen-agen Israel bergerak melalui DAP utk mendapatkan Malaysia, selepas dapatkan Malaysia adalah begitu mudah utk dapatkan Indonesia, seterusnya mereka akan terus berkembang melalui Thailand, Kemboja, Vietnam, Laos, Myanmar dan negara-negara serantau melalui penyebaran Agama Kristian dinegara tersebut.

Matlamat kita sekarang ini bukan untuk memihak sesiapa terutama kepada kerajaan atau khasnya UMNO. Kalau itu yang masih bersarang dalam minda kita, ia menunjukkan kita belum matang dalam dunia siasah demokrasi Iblis ini. Kita harus bijak.

Harus berani memikirkan di luar kotak kebiasaan. Kita harus membuka minda menjadi manusia waras supaya boleh melihat semuanya dengan terang dan jelas.

Perjuangan kita harus tidak lekang dari perjuangan Islam walau apa saja bentuknya. Masalah yang kita hadapi hari ini bukan perkara kecil. Mengapa Melayu sukar bersatu hati sebagaimana kaum Cina? Ada agenda musuh Islam yang amat teratur dan sukar dijejak.

 Ini adalah ibu fitnah (bukan fitnah kecilan yang disuarakan UMNO, PKR dan PAS) yang bakal akan membunuh roh Islam di hati setiap muslimin dalam diam.

Saya tidak berniat mengutuk jauh sekali menghina mana-mana individu tetapi kita wajar menganalisa setiap bukti yang muncul di depan mata. Mungkin kelihatan benar pada masa ini keadaan memaksa kita untuk berjuang memberi kemenangan kepada UMNO.

Tolong jangan berprejudis. Kita harus akur UMNO sedang menghadapi masa sukar setelah hidup selesa sejak merdeka. Memang benar sebahagian dari masalah ini adalah disebabkan perbuatan segelintir ahli UMNO yang rakus dan tamak. Bukan kita tdak tahu.

Kita harus akui UMNO walaupun tidak begitu Islamik, mereka tidak bertindak menzalimi dan mengancam kehidupan orang Melayu dan Islam. Jauhi sangka buruk.

Mereka bukanlah golongan yang menjual nama Allah. Meraka tidak melelong agama dengan harga yang murah. Mereka juga tidak restui pemurtadan, dan hingga hari ini hanya merekalah yang bertungkus lumus memastikan peruntukan undang-undang anti murtad di kuat kuasakan. Kita jangan lupa jasa mereka walau kita tahu sebilangan ahli mereka adalah orang fasik.

Satu kelebihan UMNO yang tidak ada pada PAS dan PKR ialah lebijaksanaan menghadapi keadaan kritis. UMNO mampu mendominasi kaum lain dan yang bukan Islam dengan baik. Itu sudah mencukupi untuk kita hidup tenteram dan membolehkan dakwah dapat diteruskan walaupun perlahan.

UMNO juga berjaya memperoleh restu para Sultan dan Raja-raja Melayu mempertahankan bangsa ini dari ditindas oleh rakyat mendatang yang kini menguasai ekonomi negara. Sendirinya agama Islam akan terbela walaupun tidak sebagus yang dihajati oleh PAS.

Saya tidak fikir PKR bersedia berkompromi dengan PAS dalam memertabatkan Islam di negara ini. DAP tentulah lebih jauh kerana DAP hanya berjuang untuk memertabatkan Kristian sebagai agama rasmi.

Jika tidak berjaya, cukuplah menafikan Islam sebagai agama rasmi atau tiada sebarang agama rasmi di Malaysia. Itu perjuangan DAP. Menghairankan bagaimana PAS masih boleh berfikir DAP akan membantu mereka?

Mereka hanya berkhayal, lebih kepada hasrat menumbangkan BN. Itu sahaja kesamaannya. namun Islam pula dimangsakan. Dalam niat menjatuhkan kerajaan, sebenarnya mereka mempunyai mimpi yang jauh bertentangan.

PAS dan DAP umpama air dan api. Mustahil PAS dapat mendominasi DAP jika dilihat dari keadaan semasa. Jauh sekali mencontohi UMNO yang mampu mendominasi MIC dan MCA. Kita harus ingat faktor ini mengapa kita perlu menjauhi Pakatan Rakyat.

Dalam keadaan sekarang, kita perlu membantu UMNO dalam apa cara jua agar PR tidak mempunyai peluang untuk berkuasa. Kita harus lihat siapa PKR sebenarnya. Mereka adalah pemberontak UMNO yang lari bersama idola mereka Anwar Ibrahin.

PKR masih memakai baju UMNO kerana mereka adalah serpihan dari UMNO juga. Mempunyai daya fikir dan perangai sebagaimana orang UMNO juga, kelebihan (kalau nak kata kelebihan) mereka ialah lebih agresif dan brutal.

Jika mereka menguasai kerajaan nanti, Belum tentu mereka akan bebas dari rasuah, salah guna kuasa dan wujudkan kroni, walaupun sekarang ini isu tersebut dijadikan slogan menentang pemerintah.. Dibimbangi mereka menjadi perompak yang lebih bejad dari UMNO tambahan pula disokong oleh chauvinis DAP yang amat rakus itu.

Semua ini berpunca dari sifat irihati, dendam dan dengki. Kebijaksanaan Anwar bermain sandiwara dan mampu memukau audien menjadikan perjuangan mereka nampak berasas. Bantuan dari Yahudi antarabangsa yang menguasai sumber berita dunia juga banyak membantu.

Yang malang ialah bangsa Melayu yang telah sekian lama berkorban dan mengalah. Apabila Islam sedang dihina dan cuba diranapkan, masihkah lagi kita berdiam diri?

Kita harus perhatikan niat sebenar DAP kerana meraka adalah anak didik PAP. Asas perjuangan DAP adalah dari Lee Kuan Yew yang menubuhkan PAP sebelum Singapura berpisah dari Malaysia. Perhati dengan waras supaya kita dapat menelah dengan baik apa yang sebenarnya mereka hajatkan.

Sebahagian besar pemimpin mereka beragama kristian yang amat nyata memusuhi Islam. Bijak bermain wayang dengan tidak menyatakan nama kristian mereka walhal mereka amat rapat dengan gereja.

Dengan tidak menzahirkan kekristianan mereka, mereka berjaya mengelabui mata orang Melayu terutama penyokong PAS. Mereka terus menerus menipu dan bermuslihat memperbodohkan orang Melayu.

Orang Melayu sepatutnya lebih bijak dan tidak lagi diperbodohkan. Kita sanggup menolak ketuanan Melayu, sesuatu pusaka dari jenerasi terdahulu. Padahal Cina terus perjuangkan ketuanan Cina. Telah hidup cara kecinaan sejak sekian lama.

Anak-anak mereka dihantar ke sekolah Cina dan diasuh supaya teruskan budaya Cina sampai bila-bila. Mereka tidak pernah berubah. Melayu membuang perjuangan ketuanan Melayu bermakkna kita ketepikan Raja-raja Melayu yang sekian lama menjaga agama Islam dalam negara ini. Adakah ia sesuatu yang wajar?

Apa yang PAS dan PKR fikir mengenai cina DAP ini sesuatu yang memusykilkan saya. Apakah mereka langsung tidak tahu niat DAP ini? Atau buat-buat tidak tahu hanya kerana dendam dan irihati?

Mereka sanggup menggalas biawak hidup dan pada masa yang sama membenci bangsa seagama mereka. Siapakah puncanya. Siapakah penghasutnya. Pembaca boleh fikirkan sendiri.

PAS telah diserapi ejen Anwar, itu adalah kenyataannya. Liberalisma sedang bekembang segar dalam PAS dibawa oleh ejen-ejen ini. Kini sedang berusaha menguasai PAS sepenuhnya.

Ada yang telah dapat mengesan  fenomena ini, kumpulan yang dinamakan ardogan ini akan segera bertindak menyingkirkan mereka. Pemimpin pro ulama tersingkir secara perlahan-lahan.

Anwar mempunyai ejen yang hebat dalam PAS melalui jaringan ABIM nya dan juga kumpulan professional Islam Liberal yang anti UMNO. Sementara itu Anwar sendiri adalah ejen Soros. Anwar hanya mampu menguasai PAS tetapi tidak DAP.

 Malah DAP pula yang bijak memerangkap Anwar dalam pelbagai situasi. Perangkap terbaik ialah rahsia Anwar dalam kes sodomnya itu dimana presiden DAP menjadi ketua peguambelanya. Secara luarannya Anwar kelihatan sebagai Ketua PR, dibelakangnya ada tali ghaib menunjukkan arah yang mesti Anwar ikuti.

Anwar pula hidup bagaikan seorang jutawan, dari manakah sumber pendapatannya? Adakah bekas TPM,dan ahli parlimen mempunyai wang jutaan ringgit? Bagaimana orang PAS terlepas pandang? Tidak mustahil pula mereka juga mendapat peruntukan dari kebaikan hati Anwar.

Hati-hati dengan DAP. Mereka anti Melayu dan anti Islam.

DAP hanya bermain wayang disebalik tabir mengharapkan PAS dan PKR membantu mereka menguasai politik Malaysia dengan berselindung di belakang Anwar atau sesiapa sahaja yang bersedia menjadi alat mereka.

Mereka berjaya praktikkannya di Perak suatu masa dahulu. Nasib baik BN dapat merampasnya kembali. Di Selangor mereka jugalah yang sebenarnya yang berkuasa walaupun PKR memperolehi lebih banyak kerusi. Melayu tewas lagi. Apabila Hassan Ali bangun menentang ketuanan DAP, beliau diancam untuk digugurkan.

DAP dan para pejuangnya dilatih dengan baik oleh Lee Kuan Yew salah seorang Yahadut Mizrah (rujuk Umat Terakhir) seorang dari elit Illuminati zionis Lee bloodline (dibongkar oleh Mistisfiles). Ingatlah Lee Kuan Yew adalah watak sebenar disebalik perancangan teratur menjatuhkan Islam dari hati orang Melayu.

Matlamatnya merampas Malaysia dari orang Melayu. Melayu hanya dapat ditewaskan bila pegangan agamanya Islam hilang dari hati mereka. Untuk itu satu tindakan menggalak pemuda pemudi melayan nafsu, banyak pusat maksiat dan hiburan wujud dengan rancak di Selangor dan Pulau Pinang.

Lee Kuan Yew amat berhajat menjadi PM Malaysia sejak dahulu lagi, PAP juga turut merancang dalam diam, DAP hanyalah ejen pelaksana.

Majoriti ahli DAP terutama para pemimpinnya beragama kristian dan menjadi mubaligh gereja secara diam, misi mereka berkait rapat dengan apa yang telah diatur oleh Jesuit Black Paus. Berusaha sedaya upaya mengkristiankan orang Melayu. Meruntuhkan syahadah mereka.

 Manusia yang rela menjadi ahli DAP paling mudah dimurtadkan. Kini kumpulan Liberalisma pula bakal dimurtadkan melalui cabang sullit kristian.dalam PKR. Siasat siapakah Liz Wong.

Soros pula mahu kuasai Malaysia untuk kepentingan Yahudi sedunia sebagaimana yang berlaku di Iraq, Libya dan Mesir. Anwar dan beberapa kerat ahli politik telah berjaya dilantik sebagai proksi.

Inilah isu terselindung yang sukar dikesan atau gagal diperhatikan. Setelah kita selamat dari semua racun ini, dan Islam terselamat dari manusia syaitan yang bernaung di sebalik perikatan luciferian ini, kita akan fokus kembali kepada kejahatan dalaman UMNO dan kakitangan kerajaan.

Kita bongkar pula siapa ejen Soros yang ada dalam UMNO dan bagaimana dia berkerjasama dengan Yahudi Amerika. Kita tidak akan berdiam diri.

Sambil itu kita bantu perbaiki segala kepincangan agar Islam kembali di martabatkan oleh pemerintah. Itulah hikmah dari semua ini. Perkasakan kembali PAS supaya kembali kepada dasarnya. Kita bantu PAS mendesak UMNO memperbaiki diri atau kalau boleh, ambil alih kuasa dari UMNO secara kompromi sebagai langkah menjadikan Islam terus unggul di bumi emas ini.

Cuba kaitkan agenda mereka dengan pergerakan sosialis dan komunis. Banyak persamaannya walaupun dalam kesamaran.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s