Talkin Untuk Melayu PAS dan PKR- DAP Adalah “GOD FATHER”


Oleh rmf

Sebagaimana tulisan saya pada tahun 2012, dan saya mengulas perjalanan politik PAS dan PKR dengan mengkaji sedalamnya strategi DAP dan susur galur sejarah golongan kiasu ini diserata negara dan akhirnya saya membuat kesimpulan bahawa ini adalah satu bangsa yang berfahaman komunisme yang mana mempunyai sikap rasis yang teramat tebal untuk bangsa mereka. Mereka ini sanggup lakukan apa sahaja untuk mencapai matlamat mereka. Kini PAS dan PKR telah terperangkap , hanya kesedaran pada kecintaan pada Agama, Bangsa dan Negara sahaja yang akan meranapkan DAP .

Apa yang diperjuangkan PAS PKR sekarang? Melayu? Agama? Negara atau membawa masuk rakyat yang sememangnya dah  bodoh dalam percaturan politik  kedlam situasi yang hanya mereka diatas sahaja yang tahu. Ini lah realiti penyokong PAS dan PKR sekarang.

Walaupun Khinzir sekali pun dinobatkan sebagai makana halal sudah pasti penyokong PAS dan PKR akan menghalalkannya demi surah yang dikeluarkan oleh Khalifah mereka yang mana tidak boleh di sanggah lagi. Ini lah segerombolan orang yang tidak berbangsa  perjuangkan.

Dalam membicarakan soal perjuangan, kita mahu bertanya secara Ilmiah dan rasional, apakah  yang sedang diperjuangkan PAS dan PKR sekarang, hanya isu yang dibangkitkan oleh Anwar? atau jika dahulu kita amat jelas dasar dasar yang diperjuangkan oleh PAS, sekarang kita tidak nampakj apa pun, hanya  mereka sibuk memperkatakan isu.

Jika isu yang diperjuangkan, kenapa pula Isu Murtad mendapat persetujaun PAS, jika Isu liwat ditentang kenapa tiada bantahan dari PAS, jika Isu bangsa- Kita sedia maklum PAS telah menolak dalam soal bangsa, dan jika isu keselamatan negara diperjuangkan – Kenapa mereka bersama sama memudaratkan negara ini dalam isu yang boleh dirundingkan .

Apa yang saya perkatakan disini ialah, keadaan sebenar  yang telah mencelarukan penyokong yang cetek ilmu politik- Maklumat mereka hanya lah  ceramah bukan dari hasil kajian politik dengan berdasarkan fakta fakta  yang terserlah di merata laman wenb seluruh dunia.

Bagi mereka  hanya Harakah,  Suara Keadilan,  Malaysiakini, Malaysia Insider, PASTV adalah kitab dan sumber maklumat yang hanya boleh dipercayai dimuka bumi ini. Dari sudut lain pula mereka telah mengamlkan dasar tertutup – Mereka tidak lagi mempercayai video, CD dan sebagainya yang bukan hasil daripada  media yang saya sebutkan tadi.

Sedikit masa lagi Bersih 3 akan diolancarkan  dan diketuai oleh Pak Janggut yang tidak mendapat  habuan yang cukup semasa didalam barisan sanjungan kerajaan. Kini telah beralih kepada pembangkang untuk menunjukkan sokongan dan untuk menyatakan selama ini  kerajaan tidak betul.

Didalam mana mana demo  di negara ini bermula reformasi, bersih 2  apa yang kita lihat hanya bangsa melayu sahaja yang ada, mana Cina, Mana India.?

Sudah tiada kerja lain, sejak gagal DEMO Lynas, kini cuba lagi anjurkan DEMO baru. BERSIH 3.0 pula. Malangnganya yang menjadi pak turut ialah para Pak Lebai PAS dan budak-budak samseng PKR. Semuanya Melayu. Mana Cina DAP? Ohh tentulah mereka tidak sebodoh Melayu. Memalukan bangsa dan agama…

Kita nak tengok DAP dan gerombolan Cina mahu ke tidak sertai DEMO gila ini.. DAP hanya jadi batu api, yang akan dikorbankan pastinya ialah Melayu PAS yang tak sudah-sudah suka diperlembukan Anwar. Masih ada akal mereka ini semua? Kebodohan masyarakat Melayu amat terserlah. Jelas kurang berakal jika masih mahu ditunggang manusia hipokrit.

Sejak zaman dahulu lagi, Melayu yang  kurang Ilmu ini selalu diperbodohkan oleh orang lain demi kepentingan individu- Bangsa lain hanya melihat kebodohan sekumpulan Melayu ini dan mereka melaramng sama sekali anak muda mereka  melakukan kerja bodoh ini. Ini lah kebijaksanaan mereka.

Kenapa PR nak sangat DEMO ini. Pertama, ia akan jadi momentum dan akan jadi lebih galak jika mereka kalah PRU kelak. Demo besar dan huru hara. Kedua, memenuhi kehendak Yahudi USA supaya negara kacau bilau macam Arab Spring. membolehkan campur tangan asing.

Diharap Melayu lebih cerdik dan lupakanlah menjadikan diri seperti haiwan ternakan. Kalau tak suka kerajaan, gunalah saluran yang wajar. Mengapa perlu berDEMO?

Mat Sabu masih mahu menonjolkan diri sebagai pemimpin popular walaupun rakyat dah naik meluat akibat dari sikapnya memenangkan KOMUNIS pada satu masa lalu. Kini dengan sokongan Cina DAP, Mat Sabu mula mencari nama sebagai pejuang ala gestapo. Mat Sabu dan Lim Guang Eng tak pernah peduli nasib bangsa melayu dan Islam.

Mengapa kes murtad tak mahu DEMO? Bukankah itu tuntutan agama? Ia adalah kerana bukannya atas kehendak pelobi USA mereka. PR jadi alat Yahudi? Memang sah dan nyata. PAS diperbodohkan Anuar? Memang benar, tak dapat dinafikan.

Isu Israel masih belum selesai. PAS tak lagi ghairah perjuangkan hak rakyat Palestin, sebaliknya besubahat dengan manusia penyokong Israel tersebut huru harakan negara. Ini yang saya kata kan diatas tadi, dasar perjuangan mereka telah tida  PAS  sudah menjadi lembut dan kerbau yang hanya mampu menurut sahaja apa yang di arahkan kepada mereka.

Mereka lebih rela diiperalatkan oleh Yahudi. Melayu Islam bakal menyesali setiap tindakan mereka bukan sahaja sesia malah membenarkan Yahudi mengambil alih segala aspek kehidupan rakyat negara ini.

Saya juga berani katakan bahawa PAS  sekarang sudah seiring dengan apa yang sedang diperjuangkan oleh PKR dan DAP- Dalam soal sex  saya katakan mereka bersetuju, ini terbukti dengan  timbulnya  gudang  seks  atau gudang  alatan seks yang dibuka di Selangor secara terangan –

Mengapa mereka membisu, Isu ini juga boleh dikaitkan dengan isu  Anwar dalam liwat, mereka juga tidak pernah menentang dan meminta penjelasan terbuka dibuat malahan menyokong lagi.

Apa yang berlaku hari ini sebahagian besarnya disebabkan satu keajaiban tangan manusia yang dilabelkan sebagai “anugerah tuhan”. Manusia bijak dan pernah digelar sebagai politikus paling “genius” oleh beberapa penganalisis politik dunia. Dia dianggap tokoh hebat Asia. Ia juga dinobatkan sebagai Sukarno Malaysia dan banyak lagi gelaran hebat yang tertampal ke wajahnya.

Masa berlalu. Semua itu telah mula melupus. Seolah roda sedang berpusing ke arah bertentangan. Satu persatu pula perlakuan buruknya dibongkar oleh penganalisis asing dan juga dari anak watan.

Namun menerusi kebijakannya dia berjaya menutup setiap ruang yang boleh menyebarkan berita negatif ini. Adalah aneh bila para penyokongnya bermatian menolak apa sahaja bukti diketengahkan

Anwar pintar memutar isu, segalanya di halakan kepada UMNO. Semua itu fitnah dari UMNO. Sering dikatakan UMNO takut kepadanya dan sedang berusaha dengan apa sahaja cara untuk meranapkan peluangnya memerintah negara. Bijak sungguh dia merekayasa  sehingga para penyokongnya terpaku terpesona menerima rekayasa itu sebagai realiti.

Dia mampu mengalih setiap isu besar yang boleh menggugat reputasinya. Targetnya menjatuhkan maruah UMNO hampir berjaya. Setiap keburukan mengenai dirinya jika muncul dengan sendirinya dianggap “konspirsi tajaan UMNO”.

Mudah. Para penyokong kuatnya hanya perlu sapukan sedikit bedak di sana siri. Terlihatlah keburukan UMNO setiap kali terbongkar rahsia buruknya. Mind set pengikutnya telah disiapkan dengan sempurna.

Benarkah dia seorang genius politik Melayu? Kita lihat pula bagaiman dia berjaya menyalurkan pengaruh ke dalam parti Islam PAS. Hari ini sebahagian besar dari ahli PAS mula menjadikan Anwar sebagai pahlawan dalam perjuangan menjatuhkan UMNO, yang juga musuh PAS sejak zaman berzaman.

Perkara yang paling aneh ialah bagaimana dia berjaya mengubah PAS dari sebuah parti bertunjang Islam beralih arah menuju sekular. Bagaimana cara dia mengaturkan orang-orangnya yang mana sebahagian besarnya dari ABIM menyerap masuk untuk menguasai PAS.

Golongan professional juga mengambil kesempatan menjadi wakil rakyat PAS, kini mereka semakin menonjol mengatasi kumpulan ulama. Orang Anwar dan golongan professional ini mula mempengaruhi peminpin PAS liberal bersekutu dalam satu kelompok baru untuk menghadapi kumpulan ulama.

Perbezaan perjuangan dan pandangan kedua kumpulan iaitu pro ulama dan pro Anwar semakin ketara. Kes terbaru ialah pertelingkahan Dr Hassan dan Mustafa bermula dari kes murtad di DUMC. Itu adalah gambaran tenatnya sengketa dalaman PAS walau cuba disembunyikan.

Kita kembali kepada kisah sebelumnya. Siapa yang mampu membuatkan Haji Hadi berpelukan dengan Lim Kit Siang selain dari Anwar Ibrahim? Satu perkara yang amat mustahil satu masa dahulu.

Hebatnya Anwar dalam memecahkan Melayu. UMNO berpecah kepada PKR dan kemudian PKR berpecah lagi mewujudkan KITA dan sekumpulan kecil BEBAS. PAS juga bakal mengalaminya sedikit hari lagi.

Melayu akan berpecah menjadi kumpulan-kumpulan kecil bersaing sesama sendiri. Berperang sesama sendiri. Kerosakan akan berlaku di mana sahaja dia (Anwar) berada. Malangnya ia mengakibatkan kemusnahan Islam di Malaysia.

Lebih aneh lagi, ketika Melayu berpecah belah, kaum pendatang pula semakin bersatu di bawah DAP. Penyokong PKR dan PAS masih tegar menolak fakta ini walaupun buktinya amat nyata. Kenapa sukar sangat orang Melayu mahu percaya?PAS sedang menunggu masa untuk diltalkinkan.

Islam yang mereka lacurkan untuk kepentingan politik dan menipu rakyat selama ini bakal menjadi senjata makan tuan. Bala Tuhan sedang menimpa parti ini. Selama ini mereka permainkan ayat-ayat suci Al Qur`an sebagai slogan mereka menipu rakyat, mereka persenda dosa dan pahala, mereka permainkan syurga dan neraka dan akhirnya hari ini dosa mereka terhadap agama, bangsa dan Negara sedang dihitung satu persatu.

Sebagai parti PAS trerlalu banyak dosanya pada rakyat negara ini dan sebagai pemimpin, kepimpinan PAS terlalu banyak menjadi punca masyarakat Melayui Islam berpecah belah.

Kepimpinan PAS terlalu banyak memperlekehkan agama, menganjurkan sembahyang dua imam, pernah mencerca UMNO yang berkongsi kuasa dengan MCA serta MIC diibaratkan seperti memasak daging kawah dan di dalamnya ada dua ketul daging babi dan menuduh sesiapa sahaja yang tidak menyokong PAS mereka adalah kafir dan tidak mencium bau syurga. Ungkapan ini tidak mudah dilupakan.

Image | This entry was posted in Talkin Untuk Melayu PAS dan PKR- DAP Adalah "GOD FATHER" and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s